Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ...


Είχα κανονίσει σήμερα να επισκεφτώ το γιατρό. Καθώς μπαίνω μέσα λοιπόν, βλέπω φάτσες (αδιάφορες φάτσες) να κοιτάζουν το ταβάνι, να ξεφυλλίζουν περιοδικά και να βλέπουν τηλεόραση. Αυτό η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να το καταλάβω. Πώς μπορείς να είσαι σε ένα κλειστό χώρο με ένα τσούρμο ανθρώπους και να μην μιλήσετε, έστω να ανταλλάξετε μία κουβέντα. Δεν μπορώ να το καταλάβω, αλλά μπορώ να το ανεχτώ. Κάθισα και εγώ παγερή και αδιάφορη από την όλη εικόνα (που πλέον έχει αρχίσει να με εκνευρίζει) και βιαζόμουν πότε θα περάσουν όλοι για να έρθει η σειρά μου.

Ώσπου κάποια στιγμή μπαίνει μέσα μία γυναίκα 50άρα (που προφανώς αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα με εμένα) και με το που κάθισε άρχισε να μιλάει, αλλά απευθυνόταν σε εμένα κυρίως. Η συζήτηση ήταν η εξής:
(Μετά από άκουσμα των γνωστών ηλίθιων ιστοριών που ακούγονται στην εκπομπή της Θρασκιά)
50άρα: Μα καλά τα πιστεύετε αυτά? Είναι δυνατόν ποτέ μία γυναίκα να ανέχεται τέτοια πράγματα από τον σύντροφό της?

Ηλικιωμένη κυρία (είδατε τι κόσμια που το θέτω): Τι της έκανε?? Την απατούσε?? Άπαπα!! Δεν το πιστεύω το κορίτσι.

Άλλη κυρία: Πωπω τι συμβαίνει στον κόσμο...

Εγώ (=devil, total devil): Εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά είναι ψέματα και ότι τους πληρώνουν και τους βάζουν στα κανάλια για να έχουν υψηλή ακροαματικότητα (με μία παγερή αδιαφορία για το τι θα πουν οι άλλοι).

(Οι προηγούμενες δύο κοιτάχτηκαν Η 50άρα μάλλον δεν αντέδρασε καν..θεωρούσε αυτονόητη την απάντηση)
50άρα: Εσύ είσαι φοιτήτρια?...Α και στο πολυτεχνείο. Δύσκολα τα πράγματα. Ε βλέπεις τι γίνεται κοπέλα μου, τι το παλεύεις...δεν πας να μάθεις καμία τέχνη (κομμώτρια ας πούμε). Πιο πολλά θα βγάζεις. Εμένα η κόρη μου σπούδασε Ιατρική και την είχαν βάλει να κάνει ειδικότητα το 2015! Μέχρι το 2015 μπορεί και να έχει παντρευτεί!!!! Για αυτό πήγε στη Σουηδία, πήρε την ειδικότητα για να έρθει εδώ και να είναι πάλι άνεργη! Εγώ με την σύνταξη μου τους θρέφω όλους. Και η άλλη μου κόρη Νομική και τα ίδια και εκείνη. Ο άντρας μου πέθανε πρόσφατα...

Εκεί ακολούθησε μία μεγάλη παύση. Στο πρόσωπο αυτής της γυναίκας δεν ήταν ο πόνος αυτός που έβλεπα (ίσως να τον είχε πια κάνει ένα με εκείνη) αλλά ένα ύφος ερωτηματικό. Γιατί??? Γιατί να μου στερήσεις τον άνθρωπο μου? Γιατί να με αφήσεις να κουβαλάω τα χρέη της οικογένειας εγώ? Γιατί τόσος ανούσιος και άδικος πόνος? Γιατί να πάρεις αυτόν και όχι κάποιον άλλο? Γιατί? Γιατί? Γιατί?

Αλήθεια εσείς πιστεύετε ότι υπάρχει θεός? Αν ναι τότε άλλες φορές τον χάνω και άλλες απλά δεν είμαι σίγουρη. Πάντως το συναίσθημα ότι υπάρχει, ολοκληρωτικά, δεν με έχει αγγίξει.

(Μετά από την παύση)
50άρα: Γιατί οι ερωτικές σχέσεις είναι τόσο δύσκολες?

Εγώ: Αχ τώρα αγγίζετε ένα μεγάλο θέμα.

50άρα: Τις προάλλες η κόρη μου ήταν με έναν και μετά από έκρηξη ζήλιας την χτύπησε. Τον τακτοποίησα μια χαρά. Είναι 30 χρονών η μία και 24 η άλλη και δεν έχουν σοβαρούς δεσμούς. Ρωτάω την μεγάλη μου κόρη τι γίνεται ρε συ δεν θα βρεις κανέναν και μου απαντά αν μου βρεις κανέναν νορμάλ παντρεύομαι

Πόσο μα πόσο δίκιο είχε αυτή η κοπέλα. Όταν ζεις μέσα σε μία οικογένεια που επικρατεί το χάος, πώς να πιστέψεις στις σχέσεις. Όταν βλέπεις γύρω σου άτομα που κάτι κουλό θα έχουν, να ενδιαφέρονται για εσένα, πώς θα ενδιαφερθείς και εσύ μετά. Όταν είστε νορμάλ και φοβάστε να κάνετε την πρώτη κίνηση λόγω αντασφαλειών, αλλά ταυτόχρονα δεν σας αρέσει και όταν οι γυναίκες κάνουν την πρώτη κίνηση τότε τι περιμένετε? Και άμα πέσατε σε κοπέλα που δεν εκφράζει τα συναισθήματα της, τι απλά το αφήνετε? Και αυτή η έκφραση "είμαι μπερδεμένος", πόσο μα πόσο απογοητευτική είναι. Αν θες να τελειώσεις κάτι πες το ξεκάθαρα, μην φοβάσαι να το πεις. Εκφράσου, γιατί χανόμαστε!!!

5 σχόλια:

the monkeys είπε...

kl ki egw dn mporw otan vriskomai se giatreio...auth thn apoluth hsuxia san nekrotafeio dn thn mporw...variemai apisteuta..diavazw periodika,koitaw to tavani,thn porta ,to patwma..kai kuriws tous allous gurw mu...
axx monkey2 to xereis oti auto to keimeno kai eidika h teleutaia paragrafos me antiproswpeuei...opws ki pollous...gt auto pou tonizw einai oti smra oi sxeseis einai to pio duskolo..exoume xexasei n niwthoume pragmatika kai n to deixnoume...zoume mesa sto fovo 24wres ro 24wro...

the monkeys είπε...

Egw pisteuw oti prwta ksekina o fovos twn antrwn (logw anasfaleias opws eipa h gia allous logous pou den mporw na katalavw) kai meta epeidh to sunais8hma den ginetai fanero, mas pianei kai emas fovos. To kserw oti se ekfrazei apoluta ka8ws kai emena auth th periodo dustuxws. Kai meta mas lene den exoun allaksei oi roloi..pio tsampoukaloudes gunaikes vlepw para antres. Pou exoume katanthsei. Vevaia uparxoun kai katasrofikes sunepeies tou fainomenou...vlepe Eva ;)

Saq είπε...

Ρε σεις πιθηκάκια μ' έχετε μπερδέψει πόσα είστε; τέλςσπα, καταρχήν αυτά με την τβ μπορεί να είναι στημένα αλλά καθόλου απίθανο (μάλλον πολύ πιθανό) να είναι άνθρωποι που δεν έχουν συνείδηση του τι κάνουν. Άλλωστε για μένα δεν απέχουν πολύ αυτοί που τα λένε με αυτούς που τα βλέπουν.
Βλέπεις στη σημερινή κοινωνία οι άνθρωποι έχουν κλειστεί στον εαυτό τους και τα σπίτια τους με μια τβ απέναντί τους. Κανένας (ή σχεδόν κανένας) δεν έχει πραγματικούς φίλους που να μπορεί να μιλήσει ανοιχτά για ότι τον απασχολεί, ακόμα και αυτούς που θεωρεί κολλητούς.
Όσο για τις σχέσεις... για τους άντρες μπορώ να πω ότι τα πράγματα είναι γάματα. Μυστικισμός, ποζεριά (αμάξια με εξατμίσεις φιλτροχοάνες και τα ρέστα), μαγκιά και στο βάθος κήπος. Εμείς οι άντρες (χμμ ναι ανήκω κι εγώ σ' αυτούς) αυτό που έχουμε μάθει είναι να κορνάρουμε και μετά όπου φύγει. Από κοντά δεν ξέρει κανένας να μιλάει. Αυτή η γενιά είναι που γα..ει με τα μηνύματα.
Σταματήστε με ξέφυγα...

the monkeys είπε...

Newton: Xaxaxa!!! Eimaste 3 pi8hkakia kai eimaste ola kopeles (koinws eisai meionothta edw) :)
Nai pisteuw pws exeis dikio oti uparxei polu pozeria, alla otan kapoios sthn peftei etsi h leei thn ataka (mesa apo to auto tou) "eisai kau..." mono upotimhtiko einai. Apo konta oloi kati pa8ainetai. Den kseroume kai emeis ti na kanoume. Den leme oti einai oloi etsi (uparxoun kai autoi pou tolmoun...alliws den 8a ginotan pote tpt), alla oi perissoteroi den exete 8arros. Sumvoulh: Esu mhn to kaneis (an to kaneis) giati oxi mono 8a xaseis empeiries pou mporei na nomizeis oti den uparxei periptwsh na zhseis, alla 8a ksenerwsei kai h kopela kai ante meta na th vreis... ;)

Anyparktos είπε...

oi sizitiseis pou ginontai se tetoia meri einai ...o ka8enas leei tin papara tou..