Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ


ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ:1.Ποτέ μη κρίνεις ένα εξώφυλλο από το βιβλίο.2.Το περιεχόμενο ενός συγγράμματος είναι αντιστρόφως ανάλογo του πάχους του.


ΑΛΛΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ:Το να κλέβεις ιδέες ενός είναι 'λογοκλοπή', το να κλέβεις τις ιδέες πολλών είναι 'επιστημονική έρευνα'..Συνακόλουθο: ότι δεν μπορείς να γράψεις , μετάφρασέ το!!


1ος ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:Αν τακτοποιήσεις τις σημειώσεις σου , θα ξέρεις που βρίσκονται , αλλά δεν θα τις χρειαστείς ποτέ.Αν δεν τις τακτοποιήσεις , θα τις χρειαστείς , αλλά δεν θα ξέρεις ποτέ που βρίσκονται.


2ος ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:Αν κάτι είναι απολύτως απαραίτητο , θα ξεχαστεί στο φωτοτυπικό μηχάνημα.


Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:Τα πράγματα πηγαίνουν καλά , μόνο και μόνο για να πάνε στραβά.Συνακόλουθο: Στο μάθημα που έχετε διαβάσει καλά, έχετε λάθος ημερομηνία για την εξέταση.


Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ:Όσο μεγαλύτερη η ύλη του μαθήματος , τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες οι ερωτήσεις να πέσουν από το συμπληρωματικό φυλλάδιο.


Συνακόλουθο 1:Αφού έχετε τελειώσει όλη την ύλη , θυμάστε ότι δεν έχετε το συμπληρωματικό φυλλάδιο.Συνακόλουθο 2:Μερικές φορές , όμως , τις ερωτήσεις τις βάζουν οι βοηθοί που δεν επιλέγουν πάντα το συμπληρωματικό φυλλάδιο.


Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ:1.Στα μαθήματα που δεν θα δώσεις , θα πέσουν τα ευκολότερα θέματα.2.Στα μαθήματα που αποφασίζεις να δώσεις , θα πέσουν τα δυσκολότερα θέματα.3.Στα μαθήματα που θα πας αδιάβαστος , ούτως ή αλλιώς , δεν θα ξέρεις αν τα θέματα είναι εύκολα ή δύσκολα.


ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ:Εάν δεν υπήρχε το τελευταίο λεπτό, δεν θα είχε επιτευχθεί τίποτα.Παρενέργειες: Τα κεφάλαια που δεν θα διαβάσεις την τελευταία στιγμή , θα είναι αυτά που θα πέσουν.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ:Πάντα να κάνεις μουτζούρες στο περιθώριο. Σου δείχνει μέχρι που έχεις διαβάσει.


Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:Αν έχεις σπαταλήσει μια ώρα για να διαβάσεις μια παράγραφο , θα ανακαλύψεις ότι είναι εκτός ύλης .Επίσης : Αν έχεις σπαταλήσει μια ώρα για να διορθώσεις μια πρόταση στο γραπτό σου, στο τέλος θα ανακαλύψεις ότι η παράγραφος είναι άχρηστη.


Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ:Τα πιο απλά θέματα είναι αυτά για τα οποία δεν γνωρίζεις τίποτα.


ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ:Όσο πιο μακριά βρίσκεται το πτυχίο , τόσο καλύτερο φαίνεται.


Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ:1.Τα 3 τελευταία μαθήματα που θα δίνεις για να πάρεις πτυχίο , θα πέσουν σε συνεχόμενες ημερομηνίες .2.Αν δεν πέσουν σε συνεχόμενες ημερομηνίες , θα αλλάξει το πρόγραμμα της εξεταστικής και θα πέσουν την ίδια μέρα.3.Αν κατά εξαίρεσιν , πάνε όλα καλά , κάποιος θα πάρει τηλέφωνο για βόμβα.4.Μην απελπίζεστε, όμως !! Ακόμη κι αν όλα πάνε στραβά , πάλι κάποιος θα πάρει τηλέφωνο για βόμβα.


ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:Είναι απίστευτο πόσα εξάμηνα σου παίρνει να περάσεις ένα μάθημα που δεν έχεις δώσει ποτέ.


ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ:1.Αν το θέμα σου είναι άγνωστο, αμφισβήτησε την εκφώνηση.2.Αν η εκφώνηση σου είναι άγνωστη, αμφισβήτησε το θέμα.3.Αν και η εκφώνηση και το θέμα σου είναι άγνωστα , ούρλιαξε!!


Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣΗ:πιθανότητα να μπορείς να δεις το γραπτό του μπροστινού σου είναι αντιστρόφως ανάλογη με το μέγεθος των γραμμάτων του.Συνακόλουθο:Αν μπορείς να δεις το γραπτό του μπροστινού σου και τα γράμματά του είναι αρκετά μεγάλα, τότε είναι σίγουρο ότι θα απαντάει λάθος στην ερώτηση.


ΟΙ 3 ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΝΑΚΙΑ:1.Αν έχεις σε σκονάκι το μισό βιβλίο, τα θέματα θα πέσουν από το άλλο μισό.2.Αν έχεις σε σκονάκια όλο το βιβλίο, δεν θα θυμάσαι σε ποια τσέπη είναι το σωστό σκονάκι.3.Αν δεν έχεις καθόλου σκονάκια , ο επιτηρητής θα σε πιάσει για αντιγραφή.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ:Αν δεν υπήρχαν οι επιτηρητές , η αντιγραφή δεν θα είχε τόση πλάκα.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΗ:Ό,τι κι αν κάνεις πάλι θα αντιγράψουν.




(όλα αυτά ίσχυαν όταν είχαμε συγγράμματα τώρα απλά κανουμε την προσευχή μας)

14 σχόλια:

Saq είπε...

Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα, πάντως είναι πέρα ως πέρα αληθή αυτά που λες. Θα μπορούσε να γραφτεί βιβλίο με τα παράδοξα των ΑΕΙ-ΤΕΙ στις εξεταστικές και μη.

Θυμήθηκα την ιστορία μια φίλης, που αντέγραφε με bluetooth στο αυτί κρυμμένο με το μαλλί και από έξω με κινητό να της λεν τις απαντήσεις (κάπως έτσι τέλος πάντων στήθηκε το κόλπο), στο τέλος ο επιτηρητής, που είχε ψιλοκαταλάβει ότι κάτι έπαιζε, της είπε "εσύ το ξέρω ότι αντέγραψες αλλά δεν κατάλαβα το πως!".

Spi είπε...

χαχαχαχαχα!!!!
εχεις τόσο δίκιοοοο!!!

φιλιάααα!

navarino-s είπε...

Για monkaki1 μου μυρίζει το κείμενο! Πάντως είναι πολύ πνευματώδες και το χάρηκα!
Εγώ μια και μοναδική φορά που δοκίμασα απέτυχα και στην αντιγραφή: ο μπροστινός μου πήρε 9 και εγώ 2! Φάινεται από την ταραχή μου θα παρέλειπα λέξεις ή ολόκληρες προτάσεις!

Christina Amana είπε...

Χαχαχαχα! Όλα αληθεια... Δυστυχώς!
Η εικόνα άπαιχτη!

seniorita είπε...

αυτός ο άτιμος ο μέρφυ για όλα είχε κάτι να πει!!αλλά πάντα πέφτει μέσα..

the monkeys είπε...

episthmonako:kala nai nmzw oti ta paratragouda twn exetastikwn pragmatika prepei n grafontai exoun toooso gelio.xaxaxa.aaare aiwnia antigrafh pote dn pe8aineis.xaxaxa.
grenspi,amana,seniorita:xairomai pou sas arese..polla filiaaaa
ναβαρινο μας:κι εγω ωαβαρινο τα ιδια πα8αινω.οποτε κανω σκονακι πεφτει παντα το θεμα που δεν εχω γραψει στο σκονακι...μα ΠΑΝΤΑ ομως...γι αυτο και δεν κανω καν σκονακια επιδιδομαι στην αντιγραφη!(με οχι παντα αισια αποτελεσματα)χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Χρήσιμα και πέραν της εξεταστικής...

Δυστυχώς με κάποια χρόνια καθυστέρηση τα μαθαίνω όλα τα καλά...

Τέλος και τότε έκλεβα ...

Saq είπε...

Λοιπόν, σου βρήκα το απόλυτο εργαλείο για να μην διαμαρτύρεται κανείς για τα greeklish σου: http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

the monkeys είπε...

wow to pio panw site tou newton einai polu gamato monkey1...pleon den 8a mperdeuetai kai o navarinos!! Katse na to metatrepsw se greek mesw tou site :P

--> wow το πιο πάνω site του newton είναι πολύ γαμάτο monkey1...πλέον δεν θα μπερδεύεται και ο "ναβαρινος"!!

it works, it works!!!

Saq είπε...

Τέλειο έτσι; Δώρο για την monkey1 από μένα!

the monkeys είπε...

episthmonako mou seuxaristwww!!!to dwraki sou einai kai gamw!!!
ναι ο ναι ο ναι έχω γίνει εξπέρ στα ελληνικά,wow(a αυτό μένει ίδιο) γράφω γρήγορα και εύκολα k με μια κίνηση stoup(και αυτο μένει ίδιο) ελληνικά...καλά έχω ενθουσιαστεί!!χαχαχαχαχα.τώρα πια ο ναυαρίνο δεν θα έχει πρόβλημα...και βάζει και τόνους κάτι το οποιο δη θα είχα κατάφερει στον αιώνα τον απαντα.αχαχαχα.και το ποιο τέλειο αναγνωρίσει το 8 που βάζω και το αλλάζει σε θ
τι να πώ επιστημονακο μετά το νομο της βαρύτητας πάλι έγραψες...θαύμα θαύμα!!αχαχαχαχα.(monkey1-me ellhnikh entision)

Saq είπε...

Καλά κορίτσια έχεται πολύ πλάκα, χαίρομαι να συζητάω μαζί σας.

Και να φανταστείτε το link το βρήκα καταλάθος και μόλις το είδα λέω: auto einai ftiagmenw gia thn monkey1 (στα greeklish το σκέφτηκα), το τέσταρα και έπαθα πλάκα. Εσύ τώρα ξέρεις...θα συνεχίσεις να γράφεις greeklish και θα δώσεις το link στο ναβαρινο άμα θέλει να τα μεταφράζει! :)

the monkeys είπε...

axaxaxaxaxa."sta grekklish to skefthka"..axaxaxa exw liwsei!!!
ki emeis xairomaste episthmonako k mas voh8as kai me praktika 8emata.:)kai h alh8eia einai dn to xw skeftei alla odws ta greklish einai e8istika opote mallon 8a to steilw se navarino n kanei th metatroph...pali se talaipwries ton vazw!!to link su padws to xw valei sta agaphmena mu...gia grhgorh xrhsh ;)

lagarto είπε...

αυτό που γράφεις στο κείμενο σου monkey1 νομίζω ότι επιβεβαιώθηκε περίτρανα την παρασκευή......ο αυτοσχεδιασμός και η συνεργασία(ανταλλαγή απόψεων βρε αδερφέ πάνω στα θέματα!επικοινωνία δεν σπουδάζουμε?χαχαχα) σε όλο της το μεγαλειο με το μπουρδέλο που έχουμε μπλέξει!!
πραγματικά θα ήθελα να δω τη φατσα της καθηγήτριας όταν θα τα διορθώνει!!!!!!σιγά μην τα διορθώνει η ίδια αλλά τέλοσπάντων!
και σκέψου ότι έπεται και συνέχεια!!!

καλά γαμάτο αυτό που βρήκες ρε επιστήμονα, που λένε και τα monkeys!χαχα